Rustdag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Bas Neijenhuis - WaarBenJij.nu Rustdag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Bas Neijenhuis - WaarBenJij.nu

Rustdag

Door: basneijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Bas

31 Maart 2012 | Indonesië, Malang

Vandaag een rustdag. Dus wat doe je op zo'n dag? Ontbijten, luieren, zwemmen, lunchen, slapen, zwemmen, dineren, luieren en slapen.
We hebben tussendoor toch nog tijd gevonden om een bezoekje te brengen aan de stad Malang en in het bijzonder Toko Oen. Hier is pa geweest samen met ma en Cor en Anneke Oostendorp en in de laatste 18 jaar is er nog steeds niks veranderd (de 50 jaar hiervoor ook niet). Het heeft nog steeds dezelfde uitstraling als 1930! Koloniale aankleding en mooie aoude foto's aan de muur.
Zo hebben wij onze rustdag doorgebracht. Uiteindelijk vroeg naar bed want de wekker staat op 24.00 omdat we rond 1 uur 's-nachts vertrekken naar de Bromo vulkaan.
x

• 01 April 2012 - 18:22

Truusje:

het is achtuur zondag avond. we hebben net gegeten samen met ilse en de kinderen iedereen weer naar huis lekker slapen . de rustdag is zeker wel bevallen. nu op naar bali veel plezier voor de laatste dagen veel groetjes van mij truitje.