Kalibaru-Bali - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bas Neijenhuis - WaarBenJij.nu Kalibaru-Bali - Reisverslag uit Kalibaru, Indonesië van Bas Neijenhuis - WaarBenJij.nu

Kalibaru-Bali

Door: basneijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Bas

02 April 2012 | Indonesië, Kalibaru

Vandaag zijn we vroeg opgestaan en zijn we rond kwart voor zeven vertrokken om Java te verlaten en bali te begroeten. vanuit kalibaru ongeveer 1.5 uur gereden om aan te komen in banjuwangi alwaar we op de veerboot (stalen schuit die hier op de schroothoop zou liggen) naar Gilmanuk Bali varen. de tocht die ongeveer 3 kwartier zou duren duurde uiteindelijk ruim 1 uur omdat we niet konden aanmeren. er zijn namelijk 20 veerboten en maar drie! aanlegplaatsen!
Vanaf Gilmanuk was het nog ongeveer 3 uur rijden naar ons hotel The oasis Beach resort in Tanjung Benoa.
Aangekomen in het hotel hebben we even lekker geluierd alvorens te dineren en vroeg onder de wol te kruipen. x

• 03 April 2012 - 16:16

Ilsati:

Hi lieverd,

Wat eng zo'n boottocht. Jullie zijn echt stoere zeerovers.... Dat was best nog ver rijden naar het hotel maar dan staat er gelukkig eten op jullie te wachten hahaha.

Hele dikke kus.

Xxxx